headerphoto
"But in your hearts set apart Christ as Lord. Always be prepared to give an answer to everyone who asks you to give the reason for the hope that you have. But do this with gentleness and respect, keeping a clear conscience, so that those who speak maliciously against your good behavior in Christ may be ashamed of their slander." ~ 1 Peter 3:15-16
我永恒的家在天上

我永恒的家在天上 充满了温暖和安祥
那里毫无黑暗 美丽如画街道闪泺着金光

我永恒的家在天上 充满了赞美和歌唱
那里没有咒诅 没有忧伤 生命河如水晶闪亮
我将在其中跳舞欢唱

在世上虽有苦难 我心中却有平安
点名的时刻即将到来 主的名写在我额上 到永永远远

0 comments: