headerphoto
"But in your hearts set apart Christ as Lord. Always be prepared to give an answer to everyone who asks you to give the reason for the hope that you have. But do this with gentleness and respect, keeping a clear conscience, so that those who speak maliciously against your good behavior in Christ may be ashamed of their slander." ~ 1 Peter 3:15-16

良人和我

良人带我 进入内室
知心的话儿说不完
我们的爱情 如死之坚强
大水也不能淹没

我的良人 白而且红
超乎那万人之上
良人属我 我属良人
彼此也不会离分

良人带我 往田间去
也在那葡萄园中
在白合花中 牧放群羊
我和良人永远同行

*良人一般指丈夫,这里指耶稣基督

0 comments: