headerphoto
"But in your hearts set apart Christ as Lord. Always be prepared to give an answer to everyone who asks you to give the reason for the hope that you have. But do this with gentleness and respect, keeping a clear conscience, so that those who speak maliciously against your good behavior in Christ may be ashamed of their slander." ~ 1 Peter 3:15-16
就这样坐在你的面前

就这样坐在你的面前 
知道你就爱这样的我
不是我的能力
不是我的知识
不是我事业上的成功
也不是我的服侍
你只是单单地爱着我

就这样坐在你的面前 
知道你就是爱我
我是这么不配
我是这么低微
你就是爱我
我是这么幸福

主啊,我爱你
再一次来到你面前
再说一次
我爱你

0 comments: